13.4.14

God påske


Er det bare meg, eller var det ikke akkurat jul?!

Det sies jo at julen varer helt til påske, 
og akkurat i år tror jeg faktisk det stemmer!
Det har vært travle uker og måneder etter at vi flyttet inn her i det nye huset. 
Vi har vært så utrolig ivrige og effektive!

På grunn av alt stresset de foregående månedene bestemte vi oss tidlig for å ta bypåske i år. 
Det skal bli utrolig godt å bare være her HJEMME. 
Nyte det nye huset. 
Ligge på sofaen uten planer eller plikter. 
Lese bøker. 
Gå turer i Arboretet.
Se dårlige filmer. 
Leke og kose oss.

Påsken er en av få høytider hvor jeg elsker å pynte! 
Jeg liker vanligvis ikke når det blir "too much", 
men i år kjente jeg at jeg faktisk måtte begrense meg litt. 
Haha!
Dette huset er som skapt for GUL og KUL påskepynt.

Påske på spisestuen


 Påske på kjøkkenet.


Påske på lekeloftet.

Selvgjort er velgjort!

Påske i TV-stuen.

Påske = godteri = sukker = CRAZY kid!





 Ååå, det er vanskelig å bare skulle se på alt godteriet..

Ønsker deg en nydelig og fredelig 
påskehøytid!

3 kommentarer:

  1. Wow, fantastisk påskestemning:))
    Herlig tid!
    Vi er og bare hjemme og koser oss ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så deilig å ikke ha noen planer! Påsken for oss er stort sett fylt med sol, snø og ski, men akkurat i år skal det blir SÅ godt å bare ta livet heeelt med ro! :) Nyt påsken hjemme! <3

      Slett
  2. du har virkelig fått til en kul og kul påskestemning, uten at det er too much :-) utrolig lekkert hjem du har, kjekt å endelig få tid til å besøke bloggen din, og ikke bare nyte bildene på instagram, selv om det er veldig kjekt det også :-) god påske :-)

    SvarSlett