27.4.14

If only..


..interessen min for fine ting begrenset seg til interiør.
DET gjør den altså ikke. 
Jeg er dessverre i overkant glad i både klær og sko også. 

Før helgen slapp BIKBOK endelig det siste 
designsamarbeidet sitt.
den superpopulære og K U L E  svenske bloggeren, 
innfridde virkelig. 
Klærne var både fine, kule og sporty. 

Høyest på ønskelisten min stod en blåmønstret kjole.
Kjolen var selvfølgelig utsolgt, men jeg fikk heldigvis tak i noen av de andre tingene jeg hadde sett meg ut.
*materialistisk lykke*

Skoene er fra River Island.

 Håper dere har hatt en strålende helg i sommerværet!


3 kommentarer:

  1. Fikk du tak i vesken? Lucky! Den er så lekker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! :) Hadde såå lyst på skoene også, men fikk ikke lov å ta de av prøvedukken.. :((

      Slett
  2. Heldig du var som fikk tak i de fine tingene:))
    Digger den vesken ♥

    SvarSlett