16.4.14

Kontoret

Mange har fått med seg på Instagram at vi har laget felleskontor her i huset.

Av en eller annen grunn tror de fleste at jeg har laget det fint kun på den ene siden..

Jeg ser på meg selv som en over gjennsomsnittet hyggelig kone, så har selvfølgelig gjort det fint til "han" på den andre siden av pulten også! 

Hva er det dere tror om meg?!
Hahaha!

For å bevise påstanden min over kommer et lite bilderas fra nettopp,

L e   B u r e a u :

Som du ser leser vi utelukkende hvite bøker..
*knis*

"Litt" mer stæsj på min side, men det kan jeg love er selvvalgt!

 Liker når jeg får fine kort i pakkene jeg bestiller, Krosser og Muuto leverer! 

Her sitter "han" altså.



Det store skapet fra Ikea skjuler alt av data-duppeditter som 
printer, lamineringsmaskin osv.


 Ha en strålende dag! 


1 kommentar: