11.1.12

BUY or DIY?

Jeg er heller ikke fremmed for en løsning med forskjellige stoler - i forskjellige farger - rundt kjøkkenbordet.

Viss det skulle bli aktuelt håper jeg å finne noen sære, kule pinnestoler på FINN - 
men tror disse stolene fra Ikea også kunne blitt veldig kule med et par strøk maling.
 


..denne løsningen er nok også "litt" snillere med lommeboken enn Mr. Panton og Mr. Eames..

Som jeg har nevnt tidligere skal den übervakre Fiduciaen min fra Kähler bo på kjøkkenbenken.

Skulle jeg gitt deg ett stikkord for hva jeg liker ville jeg gitt deg den vasen. I mine øyne er den helt fullkommen 
- en perfeksjon - 
og stilmessig representerer den meg 100%. 
Elsker kontrastene, formene, bruksmulighetene.

..sååå skulle jeg gjort stolene til kjøkkengruppen om til et DIY-prosjekt tenker jeg nok at jeg ville valgt en fargepalett som tar utgangspunkt i den.


*LOVE*

2 kommentarer:

  1. Aiai, ser for meg at det hadde blitt superfint! Tror faktisk jeg hadde valgt det fremfor designstolene dersom det var opp til meg, nydelige duse farger. Nesten litt glad det ikke er jeg som skal innrede og velge saker og ting til et helt hus..beslutningsvegring! ...men bare nesten ;) SynnøveHR

    SvarSlett
  2. Hehe, ja tror det kunne blitt veldig kult + at da blir det jo helt unikt også - og det er jo alltid gøy!

    SvarSlett