17.1.12

Spisestuen..

..slik den står i dag..

 
Jeg er veldig glad i denne, så den skal absolutt få være med til det nye huset. 
Kjenner jeg er litt mer skeptisk til bildene. 
Husker hvor glad jeg var da jeg fant de, men synes det er småkjipt å måtte lage fire store hull i en helt ny vegg..


The first cut is the deepest - right?  

Oppdaterte forresten lysestakene mine her en kveld.
De var knall lilla - og jeg var dritlei de.
Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg synes om resultatet..



Får veldig Pirates of the Caribbean-vibber når jeg ser de og vet ikke helt om jeg liker å få det i min egen stue..
Haha.

 (Er ikke fan av glassplaten som ligger på bordet for tiden, men har man små barn og bord i hvit høyglans så må man nesten bare..!)

2 kommentarer:

  1. Fint bord og fine stoler. Kartell? Jeg ønsker meg også sånne stoler, men er usikker om de passer til glassbord...kanskje jeg må finne på noe annet. Vi bygde på huset for noen år siden, og de første hullene i nye vegger var ikke morsomme i det hele tatt, derfor brukte vi laaang til på å finne ut hvor vi skulle ha div. møbler før vi hang opp bildene. Det er fanktisk ikke så mye forandringer som er gjort siden da...
    Lykke til med oppheng når den tid kommer!
    DronningFjellrose

    SvarSlett
  2. Både bord og stoler er fra Living. Må innrømme at det var Kartell stolene jeg helst ville ha, men da hadde det nok neppe blitt 8 stykker..

    SvarSlett